From: istros <[EMAIL PROTECTED]>

> Cunoasteti astfel de cazuri in Ortodoxie? Din cate stiu eu, inca de la
> primul pas ti se spune ca nu o sa ai deloc o viata usoara.

Pai, si in yoga se zice la fel... :)
Eu ma refeream la toate brosurelele, calendarele si ce-o mai fi, pe care le
vezi pe la buticaraia religioasa... cam pe toate apar tineri cu fetze
zambitoare si mesaje ref. la "fericire".

Din partea mea, este loc pentru toate! nu vad insa de ce un lucru este rau
daca apare la unii si brusc devine ok daca apare la altii.

Then she'll be a true love of mine"

www.nuclearinfo.ro

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/FHLuJD/_WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM