Un prieten roman stabilit de vreo 18 ani in Germania imi spunea cum in
fiecare dimineata de vreo 13-14 ani il saluta pe vecinul sau german,
amandoi indreptandu-se pe lucru la aceeasi ora si cum niciodata vecinul
respectiv nu ii raspunde la salut.L-am intrebat totusi de ce il mai
saluta pentru ca eu as fi renuntat dupa 1-2 incercari si mi-a raspuns
ca vrea sa ii dea sansa sa se vindece macar in ceasul al 12-lea de
xenofobie.
Doar un exemplu pentru la capitolul asta al xenofobiei si
manifestarilor rasiste&antisemite se pare ca Germania se afla inca in
top, daca nu chiar pe locul fruntas de la distanta!

> trebuie insa recunoscut ca in Romania sunt unii care se manifesta
> rasist si antisemit, ceeace nu se poate contesta.

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/FHLuJD/_WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM