From: george
Sent: Tuesday, April 12, 2005 22:21
Subject: Re: [romania_eu_list] Neonazism la Radio Romania

 Neonazism la Radio Romania

Stimate domnule Dicu-Sava Cristian,

Eu nu v-am mentionat pe dv. in primul rand fiindca nu stiu cine sunteti. Ceeace am scris este parerea mea asupra unor persoane care au tendinte rasiale si antisemite, pe care insa nu i-am mentionat. Dealtfel trebuie sa stiti ca eu am plecat din Romania de peste 35 de ani si pentru mine sunt marea majoritate celor ce scriu si se manifesta in medii sau in altfel, oameni complect necunoscuti. Nu stiu dece dv. va simtiti vizat in ceeace am scris, atata vreme cat nu am mentionat nici un fel de nume, trebuie insa recunoscut ca in Romania sunt unii care se manifesta rasist si antisemit, ceeace nu se poate contesta.
GGane

Stimate domn Gane,

Cine face distinctii rasiale si unde ?
Eu ?
Cred ca va inselati profund.
Va mai spun o data !
Ma deranjeaza "Industria Holocaustului" ! Mi se pare profanare de morminte !
Populatia Romaniei NU este anti-semita ! Cel putin cea de azi.
Daca insa doriti sa generalizati pronind de la CATIVA descreierati este cu totul alta problema.
Cea de mai sus, cu "Industria" !

Vreti sa protestati impotriva aberatiilor doctrinare ale unor "grupari politice" ?
Va dau eu adresa "Legiunii Arhanghelul Mihail" din Bucuresti. Ca adresa PRM banuiesc ca o stiti.
Mergeti si manifestati acolo, in fata sediului LOR !
In fiecare zi !

Dicu-Sava Cristian