From: Almamater <[EMAIL PROTECTED]>

> O singura observatie, imi permit, la anuntzul dvs. Dl Marga NU mai este
rectorul UBB. Este Preshedintele UBB (!)

Va rog sa ma scuzati dar cred ca sunt eu putin ramasa in urma :(
Ce-i cu institutia asta a "presedintelui de Universitate"? A fost infiintata
de mult? inlocuieste functia de "rector"? Este paralela cu ea? Una se
subordoneaza alteia (care?)?

Multumesc pentru orice detalii! :)

Codruta Nedelcu

www.nuclearinfo.ro

ARIN
Al. Cinematografului 2, bl. H3, sc. 2, ap. 27
810271 Braila, tel. 0740.026091

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/FHLuJD/_WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM