Stimate domnule Profesor Ioan,

multumesc frumos pentru mesaj. Am citit tot articolul
dumnevoastra.

Bazat pe cifre, el indica drumul spre faliment al
cercetarii stiintifice de la noi, cercetare magistral
condusa de pe peste 10 ani CNCSIS un organism politic.
Spun "organism politic" nu pentru al supara de domnul
Dumitrache ci pentru un fapt simplu: pozitiile de
membru CNCSIS NU s-au ocupat prin concurs public
national ci prin alte "metode" specific romanesti -
dupa multa "alegare" spunea un coleg.

Va "cert" pentru ca ati acordat nota 6 CNCSIS (care
este o nota mare, de trecere) cind organismul merita
de fapt dupa evaluarea mea mai exigenta nota 2, lasind
nota 1 pentru cei ce copiaza. Dar eu sunt mult mai
sever la notare.

Doresc sa reamintesc domnului presedinte Dumitrache ca
in 7 martie la primul workshop "SITUATIA TINERILOR DIN
INVATAMINTUL SUPERIOR SI DIN CERCETARE" i-am solicitat
public demisa domniei sale si a intregulu CNCSIS si
scoaterea la concurs public a TUTUROR pozitiilor din
acest nobil organism. Un comunicat de presa al MEC la
citeva zile dupa acest lucru spunea ca acest concurs
se va intimpla si NU s-a mai auzit nimic!

Unul dintre argumentele mele de atunci (alaturi de
modul in care "s-au dat" granturile Bancii Mondiale -
care este primul meu argument) sta in unul din
tabelele din articolul domnului Ioan: daca la nr. de
articole Universiatea Bucuresti ocupa locul 1 intre
universitatile din tara (nici asa nu stam prea bine ca
nr. de articole trebuie sa precizez) in clasamentele
internationale monitorizate de ISI in clasamentul
general al CNCIS Universitatea Bucuresti ocupa locul 6
in 2002 si locul 8 in 2003. Nici nu se mai vede in
tabelul domnului Ioan.

La nivel de articole in revistele "acreditate CNCSIS"
(criteriul 8 in evaluarea CNCSIS) UB (ca si UPB de
altfel) sta chiar mult mai prost: este devastata de
Universtiati ca Tirgu Jiu, Baia Mare, etc.

Pe locul 1 la CNCIS este, in ambii ani, o universtiate
agronomica condusa de un senator al Romaniei.

Ori aici nu mai incap discutii: decizia nu poate fi
decit una singura. Demiterea intregului consiliu si
scoatere la concurs public national al tuturor
pozitiilor de acolo.

cu bine
Gigel

http://us.click.yahoo.com/_OLuKD/8WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM