> Gigel,
> Merg doar pe "fler", dar as paria din nou ca ai sa
> primesti acelasi tip de
> raspuns ca si pana acum !

Vrei sa spui ca voi fi "flituit" ca si pana acum?
Oricum trebuie insistat si presat. Altminteri
lucrurile nu se schimba deloc.

Eu astept. Cu rabdare si tutun. Daca nu primesc nici
un raspuns (cred ca domnul director Curaj va raspunde
- altfel credem ca domnia sa efectiv nu este curajos!)
mai exista si alte institutii ale statului.

Apoi, ar fi interesant de aflat si un punct de vedere
de la OLAF.

cele bune
Gigel

http://mail.yahoo.com