Stimati colegi

atunci sa facem aceasta lista cu propuneri clare (fara
sa mai intram in amanunte prin care sa le motivam
pentru a nu extinde prea mult documentul) si sa
incercam sa stringem cit mai repede semnaturi si sa o
trimitem la Conferinata CNCSIS din 10 mai.

Perioada e cam scurta dar poate reusim. Cineva ar
trebuie sa dea o varianta a listei de solicitari si
apoi ii dam drumul. E bine sa avem un universitar si
un cercetator care sa faca acesta prima redactare. Cum
domnul Danile Ioan deja are un material care prevede
solutii si cum domnul Apostol are multe propuneri
interesante indraznesc sa-i propun pe acesti doi
dinstinsi colegi, foarte buni profesional, sa faca o
astfel de redactare.

Sper ca domniile lor sa accepte aceasta provocare si
apoi ii dam drumul la popularizat pentru strins
semnaturi.

Daca pana pe 4-5 mai este gata atunci sunt sanse sa o
trimitem conferintei CNCSIS.

cu bine
Gigel

http://us.click.yahoo.com/EHLuJD/.WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM