Fara a incerca sa iau ceva din meritele de
reprezentare a Gr.Scolar "Virgil Madgearu" Iasi la
care anul trecut am lucrat si in a carui jurizare am
contribuit in bine si eu prin activitatile, diplomele
si schimburile la care am participat, vreau totusi sa
adaug ca intre timp, colectivul scolii s-a scindat in
doua, luand fiinta inca un liceu (cel de turism).
Intrebarea e; daca aceasta ar insemna drepturi pentru
cei ce predau acolo, ele vor fi atribuite si celor ce
au plecat de acolo dar la data evaluarii erau acolo ?

Mai adaug ca respectivul liceu "european" n-are un
site propriu ceea ce spune destule despre precaritatea
criteriilor de evaluare ...

--- Codruta <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> http://www.cotidianul.ro/index.php?a=6497&shift=1
>
> Opt scoli romanesti au devenit ieri europene. Titlul
> a fost primit in urma unui concurs organizat de
> Delegatia Comisiei Europene in Romania.
>
> Seful Delegatiei Comisiei Europene in Romania,
> Jonathan Scheele si ministrul Educatiei si
> Cercetarii, Miron Miclea, au premiat cele opt scoli
> care au cistigat competitia pentru certificatul
> "Scoala Europeana". La concurs au participat peste
> 190 de scoli care au luat parte la diverse programe
> europene, cu scopul de a sprijini Romania pentru
> integrarea in Uniunea Europeana. Candidatii au fost
> [...]

http://www.ales.go.ro/
http://www.laurab.go.ro/index.htm
Sa facem ceea ce putem cand nu putem face ceea ce vrem !

Discover Yahoo!
Find restaurants, movies, travel and more fun for the weekend. Check it out!
http://discover.yahoo.com/weekend.html

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/FHLuJD/_WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM