Mai jos este o precizare de la MEdC privind cariera
didactica universitara de exceptie a domnului ministru
Mihai Răzvan Ungureanu, proaspat avansat conferentiar
universitar!

Nu se spune in precizarea MEdC urmatoarele:

1) Cind a PREDAT ultima oara domnul (fost tovaras in
CC al UTC) Ungureanu la Cuza?

Raspuns posibil: Un articol din ianuarie tot din
"Cotidianul", sub semnatura Mirelei Corlatean, se
scria ca acum 7 ani! E nu cred ce scrie in ziare.

2) In ce granturi de cercetare stiintifica a fost
implicat domnul  Ungureanu? S-a anulat ordinul in care
pentru functia de conf trebuia sa fi membru a cel
putin unui grant de cercetare?

3) Ce opera stiintifica are domnul (fost tovaras in
CC al UTC) Ungureanu? Articole publicate in reviste de
stiinta, nu reviste ale UTC sau in "arici pogonici".

Intrebarile astea se pot pune (dar ne e frica sa nu
fim arestati) si referitor la proaspatul conferentiar
universitar Radu Timofte, director al SRI.

Sunt surprins ca MEdC nu face referire si la dinsul in
replica sa caci si acesta era pomenit in articolul de
ieri din Cotidianul. Probabil ca nu dorea sa cada in
derizoriu.

Domnule Miclea,
repet ce v-am scris si ieri: indiferent ce veti face
de acum incolo (eu oricum nu mai am deloc incredere in
dumnevoastra) pentru mine veti ramine ministru care
l-a avansat in grad de conferentiar pe proaspatul
doctor in stiinte domnul Radu Timofte.

Restul este demagogie.

cu bine
GM

Precizări în legătură cu articolul "Puterea naște
doctori" publicat în ziarul "Cotidianul"

Referitor la cariera didactică a domnului Mihai Răzvan
Ungureanu
precizăm următoarele:
- în anul 1992 a fost încadrat pe postul de prepator
la Universitatea
Alexandru Ioan Cuza din Iași
- în anul 1995, conform Statutului Personalului
Didactic, a devenit
asistent universitar titular la aceeași universitate
- în urma concursului susținut în data de 1.05.2001 a
devenit lector
universitar, iar în anul 2005 după parcurgerea tuturor
procedurilor
legale i-a fost conferit titlul de conferențiar
universitar.

În legătură cu obținerea titlului de conferențiar,
toate demersurile
necesare s-au făcut conform legislației academice încă
din anul 2004:
evaluarea la nivelul comisiei de concurs din cadrul
universității,
respectiv avizarea dosarului de către Consiliul
Profesoral al
facultății și Senatul Universitar.

În mod normal, dosarul a fost trimis la Ministerul
Educației și
Cercetării (MEdC), iar comisia de specialitate a
Consiliului Național
de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor
Universitare
(CNATDCU) în unanimitate (din 10 membri, 9 au fost
prezenți și 9 au
votat pentru) a propus plenului CNATDCU conferirea
titlului didactic
de conferențiar. Acesta a validat propunerea în data
de 8.04.2005 și
a înaintat-o MEdC, care a emis ordinul nr.
3955/25.04.2005, prin care
domnului Mhai Răzvan Ungureanu i s-a acordat titlul de
confernțiar.

În concluzie, acest titlu a fost obținut absolut legal
fără nici un
fel de imixtiune externă.

Ministerul Educației și Cercetării - 13.05.2005

Give underprivileged students the materials they need to learn.
http://us.click.yahoo.com/FHLuJD/_WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM