Stimate d-le AS,

Mi-ati ramas dator cu un raspuns la rugamintea de mai jos.  Indraznesc sa
sper ca imi veti explica relevanta celor doua link-uri, pentru ca eu nu am
reusit sa imi dau seama.

Cautand rostul primului link, singura explicatie care imi vine in minte ar
fi un atac la persoana, ceea ce sper ca nu e cazul din partea dvs.

La cel de-al doilea link sunt pus intr-o dilema, pentru ca nu inteleg cum se
impaca toleranta, nediscriminarea, valorile morale si culturale amintite
acolo cu prejudecatile de care dati dovada in interventia dvs. anterioara
(mesajul 24955).  Mai ales din partea unui cadru didactic este greu de
inteles aceasta pozitie (cred ca e suficient un Nicoara...).  Spuneti-mi,
d-le profesor, aveti si "nemernici" de rromi printre elevii dvs.?  Si daca
da, cum ii tratati?

Vali

http://us.click.yahoo.com/_OLuKD/8WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM