----- Original Message -----
From: Alan Rosca
Sent: Monday, May 16, 2005 11:15 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] Declaratii iresponsabile? Am gresit! Aveti dreptate.
nu cred ca este o greseala ca s-a deschis Cutia Pandorei in Iraq. din contra, cred ca este un lucru bun - pentru intreaga lume, si in special pentru iraqieni, si dupa ce se vor aseza lucrurile se va vedea.
cu stima,
A.R.

Singurul lucru care ne ramane este sa speram ca, "dupa ce se vor aseza lucrurile" va fi bine.
Cu cat mai repede, cu atat mai bine pentru toti.

Ce nu inteleg eu?
Chiar nu se putea scapa de Sadam fara razboi?
Daca pedepsirea lui a fost cauza razboiului, cum de nu-l omoara?
Cum de nu l-au omarat pana acuma?
E o intrebare la care inca nu reusesc sa gasesc un raspuns care sa ma multumeasca.
Sa nu cumva sa se inteleaga ca doresc sa fie omorat.
Eu nici o pisica nu doresc sa fie omorata. Un om cu atat mai putin.
Totusi sunt pentru pedeapsa capitala in cazul criminalilor si a violatorilor in serie.

Mariana