Adevarul - Pentru a opri reforma "Macovei" din Justitie, Adrian Nastase a trimis o jalba la UE

Doamna Codruta, este foarte usor de priceput dece Nastase tine asa de mult la magistratii numiti in timpul sau. Fiindca acestia nu sunt magistrati asa cum scrie la carte, acestia sunt formati inainte de 89 cand justitia nu era justitie ci o anexa a partidului unic, oameni ce au invatat ca partisul si guvernul face si desface ca ei deprind de ei si nu pot avea mana libera in a judeca dupa lege ci dupa dispozitii. Inlocuirea lor ar insemna redresarea justitiei in Romania, punerea ei pe linia de plutire in conformitate cu normele internationale ancorate in UE pe care Romania trebuie sa le accepte daca vrea sa intre in UE.
ggane

Paranteza: eu NU inteleg de ce pensionarea magistratilor de peste 64 ani ar insemna "decapitarea" Curtilor de Casatie si Justitie - sa inteleg ca nu mai exista in Romania alti magistrati? ca, adica, nu are de FEL cine sa vina in locul lor?
Doamne fereste! dar daca vreunul din batraneii astia patzeste ceva (accident de masina, infarct, inundatie sau cutremur, ma rog...)? ramanem cu ele "decapitate"?

nashpa....... ;)