Sant liberi sa dea extemporale la servicii vrei sa zici stimabile  Vali - Nas Asta vrei de fapt sa zici. Nu ?!

Vasile Bouleanu   .

Vali Nas <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Sincera sa fiu nu m-a interesat absolut deloc soarta lor...

Bravo!  Cred ca esti unica in felul tau simplu...

> Si stiam dinainte ca oricum vor fi eliberati...

Pai daca ai stiut, de ce n-ai spus de la inceput?  De ce ne-ai lasat sa ne
perpelim?  Nu s-ar mai fi creat "asa o agitatie in jurul acestui subiect si
in special in ceea ce priveste acest subiect pentru  televiziune".

Vali :)

P.S.  Apropo, stii cumva daca si cand va fi eliberata Florence Aubenas?  Nu
de alta, da' poate ar trebui sa-i anunti pe francezi sa mai termine "cu
agitatia in jurul acestui subiect"...