Foarte adevarat Mariana. ANS NU da bani pentru
vizitele pe care le PRIMESTI si specifica foarte clar
asta ci doar pentru vizitele pe care le FACI. Daca
stam sa gandim, e logic. Socrates da o data banii
pentru vizita sub forma de diurna celor care vin, nu
mi-i mai poate da si mie inca o data pentru aceeasi
vizita. Problema e daca intr-adevar d-na Porfir a
incercat sa le umfle putin deconturile italienilor asa
cum sustine Stefano sau nu. Deocamdata se pare ca nici
Stefano nu aduce mai multe probe decat propriul sau
cuvant si nici d-na Porfir nu face mai mult de atat.
Fiind, deocamdata, vorba de cuvantul unuia/uneia
impotriva cuvantului celuilalt/celeilalte, cred ca
deja discutam degeaba ca nu stim care e adevarul. Sa
speram ca isi vor documenta pozitia atat unul cat si
celalalt intr-un viitor cat mai apropiat.
--- Mariana Hudrea <[EMAIL PROTECTED]>

http://us.click.yahoo.com/_OLuKD/8WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM

http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/unulasuta.php
> ***
>

> Yahoo! Groups Links
>

>     [EMAIL PROTECTED]

Yahoo! Messenger - NEW crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail
http://uk.messenger.yahoo.com

http://us.click.yahoo.com/EHLuJD/.WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM