in versiunea originala a mesajului meu comparasem
salariul orar al unui muncitor de la General Motors
(circa $60/ora inclusiv beneficii, sau circa $120,000
anual) cu cea a unui muncitor roman din aceeasi
industrie. cand am editat mesajul am renuntat la
exemplu din considerente de spatiu, dar am pastrat din
greseala proportia. cazul GM este o extrema, si
proportia respectiva (100x) este cu mult exagerata.
raportul dintre GNI per capita (in termeni absoluti,
nu PPP) intre Romania si U.S. este de circa 16 ori.

cu scuzele de rigoare..
A.R.

http://www.foreignaffairs.org/20010501faessay4770/joseph-p-quinlan-marc-chandler/the-u-s-trade-deficit-a-dangerous-obsession.html,

http://www.ziua.ro/display.php?id=13641&data=2005-05-31