Domnule presedinte de internet FAR si expert
certificat RNE,

prin mesajul dumneavoastra de mai jos ati atins
ridicolul absolut al supuseniei si lingaraseniei
politice fara scrupule asa cum cele citeva personaje
care au mai ramas in FAR (in frunte cu dumnevoastra
caci Eugen Brailoiu deja mi-a spus ca vrea sa intre in
Edu-Cer) actioneaza de ceva vreme in apararea domnului
ministru sau a domnului David.

Orice critica a MEdC este insotita promt de atac la
persoana din partea dumnevoastra sau a altora ca
dumnevoastra.

Prin asta dumnevoastra si altii de aceiasi teapa (gen
Dragos Ciuparu de la Ad Astra, si el devenit expert
RNE) deturnati sensul civismului (si asa aproape mort)
in Romania prin colaborationism obedient cu puterea si
denigrarea imediata a celor ce critica actele puterii.

Ma acuzati de PRM! Sunteti penibil cu asta! Fara sa am
carnet de partid, provin daca vreti neaparat politica,
din nucleul dur al votantilor CDR, cu simpatii clare
pro PNT-cd-ul lui Corneliu Coposu si in 2004 am votat
DA pragmatic pentru ca stiam ca domnul Ciuhandu nu are
timp sa refaca pnt sa intre in parlament.

Domnule Hurduc,
apropo de PRM si securisti pentru a va DEMONTA total
aberatia pe care ati scris-o va spun ca vineri, 22
aprilie 2005 am cerut public MEdC ca in RNE sa nu se
regaseasca persoanele din cererea de mai jos. Recititi
cererea mea de mai jos!

Dumnevoatra ati fost colaborator al securitatii? Ca nu
prea ati sustinut cererea mea de atunci!

Domnule David,
gasiti va rog si domnului Hurduc functia aia pe care
FAR o ceruse prin ianuarie (mi-ati zis ca v-au dat
doua nume!) ca prea actioneaza ca un catelus
credincios. Astfel de personaje "merita" sa conduca
educatia din Romania: obedienta politica fara
scrupule.

Nu mi-ati spus pana la urma cit de tare aplaudati in
ziua in care universitatea si faculatea dumnevoastra
(iulie 2003) i-a dat titlul de doctor Honoris Cusa
colegei dumnevoastra doamna Andronescu.

cu amuzament
GM

Cererea din 22 aprilie 2005:

Stimate domnule ministru,
Dragi colegi,

Am inteles ca la sfirsitul lunii mai se vor anunta
numele celor care sunt admisi in "Registrul National
al Expertilor...".

Domnul Apostol a punctat foarte bine despre cinstea si
corectitudinea care ar trebui sa fie prima calitate a
celor care sunt prin diversele comisii si comitetele
din educatie si cercetare. Inclusiv a celor din
"registru". Iar acesta nu poate fi citita intr-un CV
stiintific indiferent cite articole ISI are sau nu are
publicate.

Venind in intimpinarea acestei observatii corecte care
trebuie sustinuta de MEdC, va solicit domnule ministru
sa cereti fiecarui membru, inainte de a fi numit in
"registru", dar si celor din comisiile actuale ale MEC
si tuturor institutiilor afiliate (CNCSIS, CNFIS,
CNEA, etc), sa faca o declaratie pe proprie raspundere
autentificata la notariat, conform legii penale, prin
care sa certifice ca:

a) nu a fost informator, ofiter acoperit (sau
descoperit!) al fostei securitati;

b ) nu a detinut functii de conducere retribuite in
cadrul PCR;

c) nu a folosit pana acum calitatea de cadru didactic
sau cercetator (cu sau fara functii de conducere)
pentru dobindirea de foloase necuvenite.

Va cer acest lucru in saptamina in care domnul
Presedinte Basescu si-a afirmat, il citez dintr-un
interviu la Radio Mix, "sprijinul CATEGORIC pentru
legea lustratiei".

In fapt pentru ce ne depunem CV-ul? Concuram pentru un
registru? Ar fi cel mai straniu concurs la care
particip!

CV-urile unora vor fi in registru (personal prefer
neologismul biblioraft). In schimb CV-urile altora (de
exemplu membrii comisiile Consiliul National de
Atestare a Titlurilor, Diplomelor si Certificatelor
Universitare dar nu numai acest nobil organism ci si
multe altele) sunt secretizate. Ele nu se publica pe
pagina web a MEdC ca sa le putem citi.

In 11 martie 2005 un comunicat MEdC (vezi
http://www.edu.ro/cpress50316.htm) anunta, citez,

"Reorganizarea comisiilor de specialitate ale CNCSIS
prin includerea în cadrul lor a unor profesionisti
alesi prin competitie nationalã anuntata
public".

Cind va fi aceasta "competitie nationala anuntata
public"? Este acesta inscriere in "registru" acea
"competitie nationala anuntata public pentru
reorganizarea comisiilor CNCISIS"?

Ca nu se spune deloc explicit acest lucru in ordinul
MEdC (adica in documentul oficial)! Va fi alta
competitie?

cu bine
Prof. dr. Gigel Militaru
Facultatea de Matematica si Informatica, UB
Str. Academiei 14, Bucuresti 1
http://fmi.unibuc.ro/Catedre/algebra/gmilitaru.html

--- Hurduc Nicolae <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Domnule Militaru,
>
> Faptul ca tocmai dumneavoastra acuzati pe cineva de
> atac la persoana, nu
> numai ca poate starni hohotele de ras, dar depaseste
> de-acum limitele
> bunului simt, absolut necesare intr-o dezbatere de
> minima decenta
> academica.
>
> Dumneavoastra, impreuna cu distinsul coleg Cotarta,
> incepeti sa puneti
> bazele unui grup civic extremist, deosebit de
> daunator procesului de
> reforma din educatie si cercetare. Acesta este si
> [...]
=== message truncated ===

Discover Yahoo!
Have fun online with music videos, cool games, IM and more. Check it out!
http://discover.yahoo.com/online.html

http://us.click.yahoo.com/_OLuKD/8WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM