Este mesajul domnului Eugen Stamate, 37 de ani,
vicepresedinte si propietarul site-ul FAR, EXPERT ALES
in RNE in domeniu fizica, cadru universitar in Nagoya
(ati cerut acordul univestitatii dumnevoastra pentru a
candidat la RNE - cred ca in univesitatile vestice se
cere acest lucru prin codurile interne evere pe care
le au - sa intrebam noi la Nagoya?) domnia sa avea
acum ceva timp cand aveam acces ISI 13 sau 14 articole
in reviste cotate ISI in domeniu al fizicii
experimentale, domeniu in care se publica f.f. mult
ISI.

In locul dumneovasta, ca fizician ce sunteti,  mi-a da
imediat demisia din RNE avind in vedere ca domnul
Apostol (tot fizician, din tara) nu se regaseste din
pacate pe lisa expertilor RNE.

Sau vreti sa dati mina cu domnul Popescu, fost vice
MAN?

Cu bine
Gigel

http://www.forum-academic.com/main/com_presa_15mart2004.htm
> [...]
> termine macar prima
> repriza. Problema este ca d-voastra nu puteti exista
> decat cu mult
> zgomot in jur, cand oamenii nu mai pot tine firul
> afirmatiilor pe care
> le faceti.
>               Acum astept cu resemnare sarja de
> injurii si neadevaruri
> pe care veti binevoi sa le spuneti la adresa mea!
> Aveti insa grija caci
> in ceea ce ne priveste nu am fost nevoit sa va cer
> niciodata scuze.
> D-voastra ati facut-o deja de cate ori in mod

Discover Yahoo!
Get on-the-go sports scores, stock quotes, news and more. Check it out!
http://discover.yahoo.com/mobile.html

http://us.click.yahoo.com/_OLuKD/8WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM