Domnule Hurduc,

Spre deosebire de dumnevoastra eu nu sunt "lup tanar
si fomist" sa pot sta la masa cu oameni cu trecut
ambiguu: turnatori sau activisi PCR.

Nu pot sta aceiasi masa a "expertilor" cu conducatorul
de doctorat ai lui Nicu Ceausescu care acum este
validat expert in matematica (!!!) desi e fizician,
sau cu fosti turnatori ai securtitatii (fiintele cele
mai abjecte din punctul meu de vedere: sa-ti torni
colegul ca sa beneficiezi tu de avantaje).

Daca se verifica tercutul ramin in RNE: daca nu se
verifica, demisionez din RNE. Mingea o plasez
conducerii MEdC si domnului David.

Aveti puntintica rabdare: imi dau demisia tocmai ca NU
se verifica (asa cum am cerut PUBLIC in 25 aprilie
2005) trecutul din regimul comunisto-securist al celor
care sunt numiti in RNE si vor primi "certefecat de
expert".

Veti citi clar agrumentele mele. Pe dumnevoastra va
las in 'registru'. Sa va vad: aveti curajul sa va dati
demisia daca nu se verifica trecutul de informator?
Sau preferati micul "ciolanel" din registru?

cele bune
Gigel

--- Hurduc Nicolae <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Stimate domnule Militaru,
>
> Abia acum m-am lamurit de ce va dati demisia din RNE
>  !!! De ce n-ati spus
> clar de la inceput si ne-ati tot amagit cu diverse
> povesti privind ISI-ul
> ?
>
> Sustin din toata inima ideea verificarii de catre
> CNSAT a membrilor RNE,
> atatia cati vor mai ramane dupa  valul de demisii
> declansat de solicitarea
> dumneavoastra !
>
> NH

> care

> adresate
> [...]
=== message truncated ===

Discover Yahoo!
Get on-the-go sports scores, stock quotes, news and more. Check it out!
http://discover.yahoo.com/mobile.html

http://us.click.yahoo.com/EHLuJD/.WnJAA/cUmLAA/RR.olB/TM