Cica ar exista "transparenta institutionala", adica proiectele de lege ar fi supuse unor observatii, poate chiar dezbateri!

Am incercat sa fac o observatie astazi la proiectul de aici.

Ei, bine! atunci cand fac click pe "trimite", afiseaza "format incorect"!

Drept pentru care am sa fac un comentariu MULT mai acru decat voisem sa fac - dar si MULT mai putin acru decat merita persoana desemnata cu "transparenta" in MCC:

"Inainte exista un forum pe siteul MCC; acolo se puteau desfasura dezbateri reale, era posibil sa vezi daca a facut cineva propuneri, cine, cate persoane / institutii, ce propuneri, eventualsi daca raspundea cineva la ele.
Acum exista un "formular" care nu stii daca si la cine ajunge, daca este sau nu citit, cati au mai completat (daca or fi completat) "formulare" din astea, n-ai nici o confirmare ca l-a primit cineva sau nu samd.....
Si care, in final, nici macar nu arata ca ar putea fi trimis!
Asta NU mi se pare "transparenta"!

Codruta

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro