"De exemplu cordonul de militieni de pe Edgar Quinet, exact intre Universitate si Arhitectura, s-a "rupt" de la sine cand au plecat scutierii adica pe la 5 pm."

Nicidecum. Pe la 11 si, poate 12 , dupa ce cei de la IMGB s-au dispersat, rusinati, un tanar a inceput sa numere, de la 25 la 0,ca la "pongo", si cordonul s-a rupt sub presiunea avantului.Eram intre primele trei randuri, cred ca am zburat, la propriu, vreo cativa metri. Elevii de la Baneasa s-au retras dupa autobuz, ca nu aveau nici un fel de echipament de protectie contra pietrelor de macadam.Dupa aia au aruncat ei cu pietrele noastre si ne-am retras, pana am gasit alte pietre. S-a scos benzina din rezervoarele masinilor din zona si s-au facut cocktail-uri Molotov si asa a luat foc autobuzul dintre "Dunarea" si Arhitectura.Au incercat sa aresteze manifestanti si IMS-ul Politiei a fost rasturnat( asta era pe la 14).Un manifestant avea, ca un fel de casca de protectie, o...strecuratoare de metal, care-mi amintea de "omul de tinichea" din povestile copilariei, un caine tremura ingrozit, nemaistiind incotro sa fuga, si mi s-a parut cel mai nefericit dintre noi. In sfarsit, pe la 5, cand "am invins", am intrat in Piata Universitatii, unde in cateva minute s-au incendiat autobuzele, MM a zis ceva, dar piata era pustie, toti plecasera spre MI si Politia Capitalei, apoi spre TVR.

"La fel nu stiu de unde veniti cu aceste interpretari cu "inoportuni" si "elita politica" si ce legatura are o discutie de detalii cu Marian Munteanu sau "cat a mintit Dumitru Dinca".Apropos credeti ca nu sunteti subiectiv cand spuneti ca "Marian Munteanu a mintit mai mult decat Dinca"? btw, recunoasteti sau cunoasteti ca Dinca a mintit? Cand a mintit cand si-a procurat spatii comericale pe nimic in centrul capitalei de pe urma certificatului de revolutionar la fel ca impostorul de Bebe Ivanovici?"

Am participat si eu la manifestatiile de eliberare a lui MM, in care studentii/studentele erau imbracati/e in alb si posterul lui MM semana cu un Christ jertfit,dar "evolutia"lui ulterioara spre extrema a compromis idealurile propuse de studenti.La fel,"pietarii" stiu de frictiunile dintre revolutionarii lui Dinca si Marian Munteanu( sprijinit de elita intelectuala si politica din Opozitie).Nu-l apar pe Dinca, comparativ cu imbogatitii MM, Dan Iosif, Ivanovici, el e fost mai decent, inclusiv fata de idealurile Revolutiei si ale Pietei Universitatii(careia ii este fondator). "Defectul"lui fundamental a fost originea etnica, inacceptabila, de care l-am avertizat, cand am refuzat sa ne asociem, cu organizatia, la "Piata Universitatii"

"La fel nu am auzit de actiuni in cartiere, pentru ca vad ca scrieti "actiunile indreptate asupra cartierelor de rromi sunt un fapt acceptat si documentat".

Gasiti informatia si in  Evz-ul de alaltaieri, daca solicitati info Comisiei parlamentare, AVM-ului etc.Nu contest ca actiunea a fost indreptata "asupra tuturor opozantilor guvernului neocomunist", spun doar ca, in 14 iunie, actiunile indreptate asupra cartierelor de rromi si a tuturor celor care aveau "marci identitare'(bruneti) au avut toate "ingredientele" unui Pogrom. Linsaje, violuri, devastari etc.Majoritar, cei arestati, la Baneasa si Magurele,  au fost rromi. Poate vi se pare neplacut, dar e adevarat.