Amana, ceva ma face sa am dubii ca reportajul tv respectiv ar fi realizat in mod obiectiv... In locul tau m-as mai gandi inainte sa dau ceva adrese.

Vali

Inca 10 ca dvs si dam tara gata in scurt timp. Nu ne mai ramin romi si trecem la romani. Acolo problemele sint mult mai grave!
Dar de ce atita agresivitate?
Apropos, as vrea sa iau legatura pentru un reportaj tv cu reprezentanti ai celor 10 comunitati salvate de dvs. Imi dati ceva adrese?
Apropos de treaba. E treaba cui vrea sa si-o asume. Eu ma ocup de romani, pentru ca au probleme mult mai mari decit romii.
Multumesc,
al dvs
neputincios

"Amana S. Ferro" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Stimate domnule simpatizant neputincios, aka Radu S,

Daca imi permiteti sa va intreb, dvs. cati rromi ati
scos din mizerie? Sau credeti ca asta este exclusiv
treaba elitei rrome?

Ca sa va scutesc de a-mi replica cu aceeasi moneda, va
anunt ca sunt romanca si ca am lucrat cu organizatii
rrome timp de cativa ani in Romania inainte sa plec,
si ca imi place sa ma gandesc ca am contribuit la
"scosul din mizerie", cum foarte plastic il numiti, a
vreo 10 comunitati de rromi in toata tara.

Si care e relevanta?

Pentru domnul Bouleanu: nu accept sa fiu numita
"raspandaca" doar pentru ca, din varii motive de ordin
personal, care nu intereseaza, a trebuit sa plec din
Romania dupa 1990 (de fapt, chiar dupa 2000).

Amana S. Ferro
Programa de Retorno Voluntário (PRV)

Organização Internacional para as Migrações
Praça dos Restauradores, 65 - 2º Esqº
1250-188 Lisboa
Tel.: +351.21.324.29.41
Fax.: +351.21.324.29.49

E-mail: [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]
Internet: http://www.iom.int