Mi se pare cea mai mare tampenie postdecembrista
facuta de vreun guvern al Romaniei!!! Si asta o face
tocmai guvernul liberal care nu ar trebui sa fie
caracterizat de asemenea griji ultra protectioniste
din punct de vedere social.
Realizati domnilor care va fi impactul direct si
nemijlocit al acestei legi?
Mamele care ar urma sa primeasca mai putin decat
salariul lunar vor ezita sa mai faca copii. Acestea
sunt in general de etnie romana. Mamele fara serviciu
for naste copii la fiecare doi ani pentru a avea un
venit continuu. Acestea sunt in general de etnie
rroma. Rezultat direct: tiganizarea Romaniei ca si asa
suntem vazuti ca tigani in Europa. Bravos domnilor si
doamnelor politicieni. E greu sa gandesti si la ce
foloseste daca nu aduce voturile celor multi dar
prosti?
--- Codruta <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> From: "Camelia Stanciu" <[EMAIL PROTECTED]>

> natalitatii, in sensul ca vor fi
> incurajati cei care traiesc de
> pe
>
> Asta n-am inteles-o - mie mi se pare EXACT invers!
> ???
> (disclaimer: a nu se intelege ca n-as fi de acord cu
> protestul in intregimea
> lui)
>
> Codruta
>

> --
> "Let me know, that at least, she will try
> Then she'll be a true love of mine"
> www.arin.ro

Yahoo! Messenger - NEW crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail
http://uk.messenger.yahoo.com