Buna,

Daca pur si simplu suni la un numar de Relatii Clienti
si soliciti sa iti spuna unde anume se afla un numar
de telefon, sansele sunt maxime sa nu primesti un
raspuns. Daca cererea nu vine din partea unei forme de
autoritate, un operator de telefonie mobila nu
raspunde unor astfel de cereri.

Eventual daca serviciul de salvamont solicita
informatia, sau primaria... sansele sunt mai mari.
Altfel, un operator nu are de unde sa stie daca
cererea vizeaza chiar situatia unei persoane disparute
sau de exemplu un sot gelos care vrea sa stie unde i
se afla sotia.

Ca si capabilitate tehnica, cu siguranta acest lucru
este posibil la nivel de +/- cateva zeci de metri,
insa ideea este sa utilizezi un canal de succes pentru
formularea cererii.

Cele bune si succes,

Iulian