Buna,

Sunt de vreo doua saptamani inscrisa pe aceasta lista si de atunci urmaresc acest fir despre "uite cine, nu e cine!" :-(  Motivul pentru care m-am inscris a fost dorinta de a citi mai mult despre informatiile, stirile, dezbaterile etc. care se pot purta pe marginea procesului de integrare in UE, politica interna, externa, economie, dezvoltare etc. etc... Schimbul de replici  din acest fir  mi se pare de-a dreptul jenant si irelevant pentru ceea ce se presupune a fi subiectul principal al acestei liste. Pe alte liste de discutii am avut satisfactia sa vad cum un membru care nu inceta sa vorbeasca in doi peri, cu scopul vadit de a crea zazanie, a fost scos de catre moderator... Consider ca cenzura trebuie aplicata acolo unde discutia nu mai este constructiva... :-(

Numai bine,
Bianca Fogarasi

On 6/29/05, Vali (Gmail) <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> ce faci dumneata cam incalca niste legi(daca nu ai aflat inca,
> vei afla care;)),daca tot am avut "onoarea urmariririi":))

Serios?  Incalca niste legi?  Adica informatiile aflate pe site-uri publice,
deschise, neparolate etc. sunt informatii strict secrete?  Cam penibil, nu
crezi?  He, he!  De-abia astept sa aflu ce legi oi fi incalcat (nici in
Michigan nu exista asa legi...), iar pana atunci iti propun sa o lasi mai
moale cu amenintarile nefondate, caci devii chiar ridicol.

> frustrari&ranchiune...

Te referi la dumneata?  Asta ar explica poate agresivitatea cu care
reactionezi la postarea unor informatii publice.

> poate aflam si cu cine avem onoarea, nu numai "vali"...

Te rog, esti invitatul meu, nici o problema, sunt chiar onorat ca trezesc un
asemenea interes.

> In alta ordine, banuiesc ca ti-a fost transmis de moderator mesajul
> meu anterior unde am explicat ca in cazul in care vrei informatii
> imi poti scrie liber pe privat.

In alta ordine de idei, banuiesti gresit, moderatorul nu mi-a transmis nici
un mesaj.  Si nu, nu vreau informatii, de fapt nici macar nu am fost eu cel
care se intreba, intr-un mesaj postat acum cateva zile, cine e dan_d_n.  Si
recunosc ca gasirea
http://computing.wayne.edu/acctmanagement/view.php3?accessid=ar4574 (Oops! I
did it again! :-)) a fost un exercitiu simplu, la indemana oricui, oricine
putea ajunge la acelasi rezultat.

> Probabil ca nu informatiile te intereseaza pe dumneata ci doar
> "inteparea" puerila a membrilor in prezenta publicului:))...

Sincer sa fiu, am fost doar curios daca pot rezolva un exercitiu.

> am putea reveni la alte discutii mai generale decat detalii
> personale?Multumesc!

Sigur ca da, nici o problema.  Promiti ca-ti trece si supararea?

Vali

Bianca Fogarasi
Interpreter-Translator
EN-FR-ITL