Confirm cele spuse de domnul Vaida  dar vin cu o intrebare pentru intreaga lista.
Stie cineva  cati dintre "rusofilii" adusi in Moldova lucreaza in spatiul UE sub pasaport moldovenesc ?  Exista un program de repatriere la cerere  al acestor  stramutati  cu forta de Stalin si Cruscev in spatiul romanesc ?

Vasilel Bouleanu   .

Tiberiu Vaida <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, Alan Rosca <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:

> Sunt de acord, aveti dreptate. (poate mai multa decat
> credeti...)
>
> Iarasi de acord. Problema pe care am sesizat-o
> personal  - si cu tristete - in Chisinau a fost ca nu
> numai politicienii, ci oamenii de rand nu pareau deloc
> interesati de subiectul unirii. in camine
> televizoarele erau invariabil setate pe posturi
> rusesti... repet, asta a fost acum 11 ani, lucrurile
> probabil s-au mai schimbat intre timp...in ce directie
> nu stiu...

Nu stiu cum puteti sa va declarati sceptic atunci cand nu aveti
date.Din lipsa de date am putea fi mai corect neutri nu sceptici, cum
nu am observat acelasi scepticism in privinta unui razboi in care
vestile nu sunt tocmai roze.

Impresiile din 1994 cred ca nu mai sunt actuale.Putem pune si date de
la campania lui Bonaparte din 1812 sa scriem istorie.
In 11 ani, daca erati interesat, puteati afla ca s-au schimbat mai
multe lucruri.Am vizitat de mai multe ori Basarabia, ultima data de
curand si va spun ca se vede cu ochiul liber o schimbare.In primul
rand in ultimii 5-7 ani circa 500 de mii de oameni lucreaza in UE
ceea ce insemana o influenta clara din vest plus acumulare de capital.

Printre scolari, liceeni, studenti, o parte refuza acum sa vorbeasca
si sa invete rusa pentru ca o considera fara perspectiva.Ei prefera
sa invete o limba de circulatie vestica.
5 ani in urma daca cautati pe internet nu gaseati site-uri despre
Chisinau decat in limba rusa si in numar redus.Astazi lucrurile stau
cu totul diferit.Daca nu ma insel de circa 7 ani exista proTV si alte
canale in limba romana plus posturi de radio.Nu mai vorbesc despre
informatica unde au aparut deja companii strict specializate.

As trece la alt subiect despre Consulate, unde ati lasat impresia ca
va invartiti prin acest mediu si pentru ca tot ati confirmat cele ce
am spus, v-as intreba cat stiti ca s-au schimbat aceste metehne vechi
care ne supara pe noi cei care traim in afara, in ce masura cunosteti
ca s-a schimbat personalul acesta insipid care face servicii greoaie?
Eu zic ca ar fi interesant sa mai aflam si noi cat s-a realizat
din "schimbare" si la nivelul acesta care ne intereseaza si pe noi,
nu credeti?

Tiberiu

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui