Zona Timisoarei a suferit inundatii nu mai departe de luna aprilie a acestui an. Un prieten al meu, impresionat de ce se intampla, a reusit si a mobilizat comunitatea in care traia.... au strana mana de la mana, au umplut un camion cu produse alimentare de stricta necesitate, electrocasnice si imbracaminte si s-a dus in zona sinistrata (satul Otelec judetul Timis). Era chiar inainte de Inviere.
Ajuns acolo a avut amaraciunea sa constate ca intregul camion a fost descarcat de el, soferul cu care venise si UN SINGUR localnic in timp ce restul localnicilor fie se jeleau fie se napustisera pe sacii cu imbracaminte si faceau imparteala.
Are rost sa va spun ca NU a auzit nici macar un "Multumesc" sau "Multumim"?

Prietenul meu mi-a spus cu mult umor....."normal ca am descarcat noi camionul, ca doar noi l-am incarcat!!!" si apoi cu tristete...."Nu vreau sa gandesc decat ca le-a luat mintile fie Dumnezeu fie apele !" fiindca s-a zbatut si a pus tot sufletul in ceea ce a intreprins si a refuzat si refuza sa-si spuna numele.

Anda Avramut