Chiar daca nicaieri in lume nu e asa ceva, singurul mod de a schimba
mentalitatile in Romania era si este privatizarea.Si asta in orice domeniu.
S-au facut sute de mii de ore de formari de toate felurile si cu tot felul
de experti straini si romani. Bani aruncati. Invatamantul la noi se face la
nivelul importantei care i se acorda in societate. Este foarte bine ca
presedintele a lansat aceasta discutie.
Probabil ca si sindicatele ar trebui sa lanseze teme de discutii ...
Acest "nicaieri in lume" folosit in Romania ca argument nu tine... sa ne
gandim la ceva mai bun.