Domnule Popescu, dupa atati ani de  conversatie inceputa pe scr  :)  (am inca toate schimburile de  corespondenta ... . )

Va felicit !!! !

Ma intreb care dintre baietii d-stra sant activi in Romania.

In rest va pot spune ca  aveti drepate dar  ... . dupa cum spune fata "me"  doar pe jumatate  ... . Fiindca la fel ca si baietii d-stra si  copii mei  au in ultima   instanta avantajul ... . !!! !  unui pasaport USA..

Si din simpla curiozitate   ce alte limbi vorovesc copii d-stra ?
Eu iam educat in spaniola si ceva franceza . Romana lor este recunosc  inca  in faza  simpatica ... . Ubdeva la nivelul notei 7  :)))

Vasile Bouleanu   .

Mircea POPESCU <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>   Intreb pentru ca n-am auzit de multe astfel de cazuri:
>   UNDE pleaca studentii/absolventii americani?
>   Cunosteti cazuri de studenti/absolventi americani care sa fi
emigrat
===========
>   In plus la ei nu se pune problema de "emigrare" deoarece
sunt "cetateni ai lunii". :))
>   Diferenta consta in faptul ca ei nu cer alta cetatenie ca amaratii
din tarile lumii
==========
Fiul meu, cu cetatenie americana si romana, dupa terminarea facultatii
in Statele Unite, se gaseste de doi ani in Romania, unde l-a atras si
pe presedintele companiei la care a lucrat part-time ca student si apoi
dupa facultate, un american get beget, sa-si cumpere o casa in
Bucuresti si sa incerce sa stabileasca sediul central al operatiilor
pentru Europa Centrala si de Est.
Si-a promovat intr-o afacere cu piata de desfacere in Statele Unite,
fosti colegi de liceu care au "indraznit" sa-si faca, tot imediat dupa
facultate, o firma de software, fara sa astepte ajutorul statului,
fonduri UE, sau incuviintarea parintilor. Ba unii dintre ei isi ajuta
parintii. Si au inlocuit "coruperea" autoritatile cu munca pentru
propriul lor interes. Iata ca alta generatie se naste in Romania, o
generatie care merita toata admiratia.

Si mai cunosc inca trei cazuri de copii ai romanilor din Europa
occidentala, care dupa terminarea facultatilor au "emigrat" in Romania.
Daca n-ati auzit, asta nu inseamna ca "emigratia" tinerilor absolventi
americani este rara.

Mircea Popescu
California

YAHOO! GROUPS LINKS