Buna ziua din Atlanta!
Am plecat de doua zile din Romania unde, intre 10-15 iulie a avut loc la Iasi a V-a editie a Lucrarilor Consiliului Mondial Roman/Romanian World Council.

Am vazut, am trait si dorim sa ajutam si noi, cei aflati peste ocean. Ca si coleg de breasla, am incredere in seriozitatea initiativelor de suflet ale dascalilor.

Deoarece organizatia noastra, existenta doar de 5 ani dar recunoscuta ca si cea mai activa la ora actuala din diaspora, va lansa un apel de ajutor pentru sinistrati, va rugam sa ne puneti la dispozitie adrese de familii care au nevoie de ajutor si in ce ar fi bine sa constea acesta.

Indemnul adresat colegilor mei de organizatie si de comunitate romaneasca de a "adopta" o familie sinistrata il facem in speranta ca astfel vom putea si noi ajuta la refacerea vietilor alor nostri.

Cu stima,

Prof. Smaranda Cazan-Livescu
Presedinte

Neculai Popa