Ma numesc Valentin DIMON si sunt presedintele unei organizatii de tineret din Prahova.

Acum 3 saptamani am participat la o intalnire cu reprezentanti ai minoritatilor nationale, toti tineri.

Daca vreti va pot trimite o invitatie pe grupul yahoo pe care l-am infiintat in urma acelei intalniri. In plus tinerii de acolo vor organiza la succeva o noua intalnirein luna septembrie.

Din  ardeal au participat cei de la MIERT.

Cu salutari,

vali