arininfo <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
From: "Sebastian Alexandru" <[EMAIL PROTECTED]>

> Ar merita cred sa inventariem cronologic pe intreaga
> perioada a unui an datele la care au loc in tara
> vestite targuri, festivaluri, zile ale oraselor, incat
> daca faci o excursie (cu sau fara straini), sa poti
> folosi aceste prilejuri si sa nu fii surprins
> nepregatit.

Asta-i o idee FOARTE buna - am vrut eu candva (acu' vreo 10 ani) sa fac asa
ceva pentru Muntii Apuseni - mi se pare ca a si fost preluata, pe ici - pe
colo ;)

S-ar putea sa existe asemenea "calendare" pe la Consiliile Judetene...
incercati pe site-urile lor ;)

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

How much free photo storage do you get? Store your holiday snaps for FREE with Yahoo! Photos. Get Yahoo! Photos

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail

American politics Dvd region free Region free dvd player
Region