"Si eu am vrut sa fac chestia asta acum vreo 10 ani."
Dar m-am luat cu treaba :)))))

From: Codruta
Sent: Friday, July 22, 2005 04:02
Subject: [romania_eu_list] EvZ - Mitropolia Moldovei, data in judecata

Uite,ca unii au facut-o! ;)

Codruta

Mitropolia Moldovei si Bucovinei are calitate de parat intr-un proces care i-a fost intentat de un grup de circa 20 de organizatii neguvernamentale cu activitate in protectia mediului, din care fac parte Asociatia Salvamont Neamt, Natura 2000 si Wild World Found (organizatie la nivel mondial cu activitate in Romania). Motivul actionarii in justitie este sustinut de faptul ca in Parcul National Ceahlau, mai exact la poalele Varfului Toaca (cel mai inalt din masiv - 1.907 metri) s-a demarat ridicarea unei constructii fara a avea la baza actele necesare, mai ales ca este vorba de o rezervatie.
„Chemam in judecata Mitropolia Moldovei si Bucovinei, in calitate de parata, pentru ca, prin hotararea ce o veti pronunta, sa fie obligata la stoparea deindata a lucrarilor de construire a obiectivului turistic „Casa de pelerini si chilii monahi Panaghia” de pe Muntele Ceahlau, comuna Ceahlau, judetul Neamt, obiectiv in constructie fara autorizatie, in zona de protectie speciala”, este specificat in plangerea adresata instantei de la Judecatoria Bicaz.