> > E de citit "Europolis" de Jean Bart

> Sa scotocesc prin biblioteca mamei ;)

Scrierile lui Jean Bart (comandorul Eugen Botez) sunt absolut
incantatoare. Sugerez si "Schite marine". Dupa ce-a citit una sau doua
din schite, adevarate pasteluri de un farmec aparte, fiul meu,
generatie tanara nu se mai putea desparti de carte. Si schitele lui
Jean Bart mai au o mare calitate, sunt extem de umane, sensibile, un
antidot pentru lumea de astazi in care ura si egoismul parca stapanesc
orice suflet.

Mircea Popescu