Comunicat

            Regia autonoma R.A.M. Buzau publica informatii de interes public pe
pagina de internet proprie www.rambuzau.ro conform Legii nr. 544/2001 privind
liberul acces la informatii de interes public.

            Instanta de Contencios Administrativ a Tribunalului Buzau a acordat
castig de cauza cetateanului Nicolae Socoleanu prin decizia nr. 983/2004,
pronuntata in dosarul nr. 1398/2004 si a respins recursul formulat de R.A.M.
Buzau la Curtea de Apel Ploiesti iar regia autonoma R.A.M. Buzau a fost
obligata sa publice informatiile de interes public pe o pagina de internet
precum si publicarea unei adrese de e-mail pentru ca cetatenii comunitatii
buzoiene sa aiba cunostinta de activitatea acestei institutii prestatoare de
servicii publice in cadrul comunitatii si sa poata adresa petitii conducerii
executive a regiei in timp util, prin internet.

            Ieri, 26.07.2005, regia autonoma a inteles sa respecte decizia
Instantei de Contencios Administrativ si sa puna in aplicare dispozitiile Legii
nr. 544/2001 privind liberul acces la informatii de interes public, dupa 8 luni
de la decizia instantei Tribunalului Buzau si dupa 4 (patru) ani de la aparitia
legii.

Accesati www.rambuzau.ro

Nicolae Socoleanu

Pentru ca imi pasa de comunitatea buzoiana in care traiesc si imi desfasor
activitatea

Yahoo! Messenger NEW - crystal clear PC to PCcalling worldwide with voicemail