Lia E.Porfir

From: "Emil Onea" [EMAIL PROTECTED]

> Mi-am clarificat, daca mai era nevoie, calitatea dvs., "profunda" analiza
> si dispretul pe care il aratati fata de invatamant si mai ales fata de
> cadrele didactice.

Repet (pentru a SASEA oara ;))) - fata de UNELE (e drept, cam multe) cadre
didactice ;)

Daca Dvs. tineti musai sa va incadrati in acea categorie, e treaba Dvs. - eu
chiar nu mai insist sa va lamuresc, vad ca e tot degeaba....

Sau... cat ati fost inspector scolar ati incurajat "proliferarea" lor? ;)

Codruta

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui