--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "andrei\.marculescu"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> > Message: 6
> > Date: Tue, 26 Jul 2005 10:53:09 +0300
> > From: "Codruta"
> > Subject: Re: Re:Digest Number 2117
> >
> > De ce trebuie "compatimit" Florin Lung? (@@)
Toate informatiile de mai jos nu eu le-am dat. Ma refer la cele
personale. Daca vei avea bunavointa sa urmaresti mesajele anterioare,
eu nu am facut referire la cat de format sau la cat de informat sunt.
Chiar sunt inca nedumerit de ce a venit vorba de mine, si de
traiectoria mea americana sau nu.
Culmea, profesorul in chestiune, cu jena, mi-a SOPTIT parerea sa
despre Magurele. Nu-i cerusem parerea. Si se pare ca asta e imaginea
exterioara a cercetarii romanesti. Nu inteleg de ce sunt eu de vina
pentru asta. Pentru ca m-am apucat sa spun acum ceea ce nu am putut
spune in interiorul sistemului fiind ? Pentru ca am refuzat s-o patesc
precum procurorul Lele, de pilda ?
Cat despre specializarea sau specializarile mele, mi se pare
irelevant, atata timp cat nu e interzis prin lege sa ramai cu o
singura specializare. Si daca stai sa te gandesti bine, ce altceva
poate face un profesor din Romania, cu foarte putini bani si fara o
biblioteca buna la dispozitie, decat sa mai faca niste studii, la o
adica n-are ce sa iasa prost ?
Asta, bineinteles, inainte de a ajunge cablul de net la el in oras.
Sau un plic din America. Sau amandoua.

> Metaforic spus pentru ca odata ajuns in america aparent nu a gasit
altceva mai bun de facut decit sa tina isonul unor persoane care
considera profesorii o sleahta.Sigur ca dvs. stiti mai bine, doamna
profesoara, din experienta si expertizele despre profesori, invatamint
si emigratie in care inteleg ca aveti, la fel, o bogata experienta.
> As mai spune pentru ca la cei sapte ani declarati de experienta de
lucru nu s-a 'hotarit' cu ce specializare ni se prezinta:
matematician, psiholog sau fizician care nu stie ce lucreaza (a
lucrat) Institutul de Fizica Atomica cu instalatiile vechi de un secol
cum i-a 'soptit un francez'.http://www.nipne.ro/au/au_brief_history.html
> http://www.fhh.org.ro/ed_fhh/reviste/arhiva_cdf/43_4_2002.htm
> Astfel totul aduce cu o povestire cu multe lucruri irelevante.Lucrul
acesta poate fi vazut ca un rezultat al frustrarilor inclusiv datorita
scrisului cu exagerata verva, pentru impresie, din care cauza se
bucura de credibilitate redusa inclusiv p

entru mine care nu sunt rezident in Romania si nu am niciun motiv sa
privesc cazul ca o 'dezertare'.