Suculenta remarca, nea tizule !

Acuma, eu pot zice ca am in vedere mai ales "victimele colaterale" ale acestei "inter-mancatorii la inalt nivel", asta mi-e obiectul principal de studiu. De fapt, asa cum zisesem deunazi, nu-mi place termenul "sleahta", il prefer pe urmatorul: "sistem piramidal".
Pe de alta parte insa, ceea ce spui e un lucru bun, pentru ca, din pacate, "dinozaurita" se mai si ia uneori. Asa ca, pe drept cuvant, in atari situatii e bine sa ramai in fundal ...

Se ia sau nu, intrebarea cea mare este: se vindeca sau nu ? Si daca da, in ce fel ?

From: florin tudose <[EMAIL PROTECTED]>
Subject: Re: Supa (frecata) de menta si ridichi pentru sufletul scolii romanesti

Draga Tizule,

Fii atent la circul roman in care avem 'di toati'.
Intradevar "Dinozaurii actuali sunt majoritar carnivori !' dar exista un mare avantaj in asta, iar din locul in care esti poti asista linistit.... cum se mananca intre ei. :-)

Flubber

"Florin D. Lung" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

Despre alte ganduri bune la persoana, urari de bun venit in America si oferte alternative de PhD impreuna cu  Graduate McDonaldship, s-o lasam pentru un posibil [EMAIL PROTECTED]. Nu de alta, insa pana una-alta insasi Constitutia SUA ma indreptateste sa-mi exprim parerea. Bineinteles, si pe voi.

Raman in continuare deschis la discutii despre starea actuala a invatamantului, preferabil daca si stiti despre este vorba. Nu cred ca este util sa mai abordam acum stilul pasunist. Dinozaurii actuali sunt majoritar carnivori !

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui