From: "Pencea Roxana" <[EMAIL PROTECTED]>

 Fir cu fir se face fan!
Chemare la promovare FanFest 2005

 FanFest se apropie cu pasi rapizi si vestea trebuie dusa in toata tara.
 Si in acest an trupele canta pro-bono si in plus am pregatit cea mai tare
aventura a verii: fan-jumping la Rosia Montana!

 In acest an, si tu poti sustine si sprijini in mod direct FanFest-ul
trimitand un SMS la 1261, continand cuvantul FEST (costul unui SMS - 1 $)
sau un apel la 0900 160 170 (costul unui apel 0,95 euro).

 Astfel te invitam sa devii cosas pentru FanFest si sa promovezi Fanfest-ul,
cu prietenii, in orasul tau. Incurajam modalitatile inedite de promovare;
precum si cele clasice: voluntari care sa distribuie fluturasi si sa
lipeasca afisele puse la dispozitie de organizatori.

 Asteptam e-mailurile voastre pe adresa [EMAIL PROTECTED] Va rugam sa
va prezentati si sa mentionati adresa completa, nr. de telefon si ocupatia.
Informatii suplimentare va vor parveni in urma acestui mesaj.

 Echipa FanFest

Then she'll be a true love of mine"
www.nuclearinfo.ro

href="http://us.ard.yahoo.com/SIG=12hl41jk6/M=362329.6886306.7839369.3040540/D=groups/S=1705239633:TM/Y=YAHOO/EXP=1122624547/A=2894321/R=0/SIG=11dvsfulr/*http://youthnoise.com/page.php?page_id=1992
">Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!</a>.</font>