Avem cazuri de cereri de eliberari de pasapoarte noi,
trimise de cetateni romani din Ohio de peste 4(patru)
luni, la care inca nu s-a primit raspuns. Prin
comparatie, 45 de zile pare chiar putin (nu ca ar
fi!).

Acesta este un alt domeniu in care ar trebui incercat
un demers de grup.

Cu stima,

A.R.

--- Sorin Cheval <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Doresc sa felicit si pe aceasta cale autoritatile
> romane (Serviciul Pasapoarte etc etc.) care au facut
> inca un pas mare si tare pe drumul integrarii in UE.
> S-a atins performanta ca trebuie sa astepti 45
> (patruzecisicinci) de zile pentru eliberarea unui
> pasaport in regim normal. Asa da! Sper ca in curand
> sa se obtina aceleasi performante in toate
domeniile,
> prognozele meteo sa se dea dupa 2-3 saptamani,
> trenurile sa aiba intarzieri de 8-9 zile, iar copiii
> romani sa se nasca la 2-300 de luni, direct cu
> pasaport.
>
> SC

href="http://us.ard.yahoo.com/SIG=12h5k6s7l/M=362329.6886306.7839369.3040540/D=groups/S=1705239633:TM/Y=YAHOO/EXP=1123191934/A=2894321/R=0/SIG=11dvsfulr/*http://youthnoise.com/page.php?page_id=1992
">Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!</a>.</font>