Tratatul instituind Comunitatea Europeanã, art. 62 (2)(b)(i).

Ordonanta de urgentã a Guvernului nr. 144/2001
privind îndeplinirea de cãtre cetãtenii români, la iesirea din tarã, a conditiilor de intrare în statele membre ale Uniunii Europene si în alte state,
modificata prin
Ordonantã nr. 28/2005 pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Lege 580/2002
pentru completarea Ordonantei de urgentã a Guvernului nr. 144/2001 privind îndeplinirea de cãtre cetãtenii români, la iesirea din tarã, a conditiilor de intrare în statele membre ale Uniunii Europene si în alte state

 Hotarâre 2356/2004
pentru aprobarea Planului de actiune Schengen revizuit 2004

in rest sapaturi fericite pe http://europa.eu.int

Dicu-Sava Cristian

Ma poate ajuta cineva cu "Conventia de aplicare a Acordului Schengen", aia de care se tot leaga cei care vor sa ne lege de piciorul granitei? ;)
In caz ca da, va rog sa mi-o trimiteti la [EMAIL PROTECTED] - sau macar, daca stiti precis unde pot s-o gasesc pe net, dati-mi macar link ;)