--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, "Vali Nas" <[EMAIL PROTECTED]>

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, [EMAIL PROTECTED] wrote:
> [...]
lista incepe sa
> o transforme in altele asemanatoare in care membrii ei stau ca la
spectacol
> si asista la niste "scenete" in care demagogia si lipsa de respect
fata de
> auditoriu (in cazul nostru-cititori de mesaje) este crasa.
>
> Va rog sa ma scuzati ca indraznesc sa intrerup peroratiile, totusi
pina la
> aceasta ora, nu am primit nici o lista completa cit de mica, cu
nume, adrese si
> situatie evaluata (ca necesitati) pe familii sinistrate.

Este greseala mea ca am comentat fara sa fiu bine informat referitor
la Consiliul Mondial Roman si discutiile initiate pe forum.
A fost postat un articol al lui Andrei Badin, dupa care au apaut
comentarii pe marginea unor acuzatii, etc.Discutia a fost deviata de
la reprezentarea in Parlament, care de fapt era subiectul, la
voturile "diasporei".Nu mi-a placut modul de a ataca persoanele
neprincipial si de a arunca articolul lui Badin cu acuzatii destul
de clare, ca si cum s-ar arunca gaz pe foc, ca apoi intentia
postarii sa nu fie explicata, cel care l-a postat facand "pas in
spate smechereste" sa ii lase pe ceilalti sa se certe.Dar poate
gresesc eu cand vad astfel si nu este nimic.

Am avut senzatia ca sunteti membri ai CMR si aceasta este o lupta
pentru putere in public.Am comentat doar pentru ca am avut si am o
puternica repulsie fata de toate asociatiile romanesti sau de orice
alt fel atat de macinate de lupte pentru putere ca nu se pot abtine
si apar in public cu astfel de manifestari.

A fost insa greseala mea pentru ca ulterior doamna Livescu mi-a
scris detalii lamurindu-ma ca nu este asa cu detalii despre cine
cine a luat medalii, cine a parasit CMR, etc, sa inteleg ca nu toti
membrii in discutie sunt si membri CMR si nu este de fapt decat o
alta "furtuna intr-un pahar cu apa".Cel putin asa consider acum.

Cam asta vroiam sa spun, sa ma iertati daca am alunecat spre alte
detalii si, daca discutiile au deviat, inteleg ca este si greseala
mea.

Cu respect tuturor,

Tiberiu

href="http://us.ard.yahoo.com/SIG=12h942fl6/M=362329.6886306.7839369.3040540/D=groups/S=1705239633:TM/Y=YAHOO/EXP=1124140797/A=2894321/R=0/SIG=11dvsfulr/*http://youthnoise.com/page.php?page_id=1992
">Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!</a>.</font>