Scuze pentru mesajul anterior, care era la randul lui inexact.
Intr-adevar actele depuse la dosar la judecatorie sunt publice prin OG
26 / 2000 si OMJ 954 / 2000 care prevede ca se pot obtine la cerere de
la Ministerul Justitiei copii atat din inscrierile din registrul
national ONG cat si din "inscrisurile doveditoare" depuse la dosarul de
la Judecatorie pe baza carora se fac inscrierile din registrul national
- deci act constitutiv, statut, acte modificatoare...
Nelamurirea cu care raman este daca documentele respective se pot cere
si direct la JUdecatorie sau doar la MInisterul Justitiei? Pentru ca IN
legislatie se mentioneaza expres numai accesul public la registrul
national ONG dar acele "inscrisuri doveditoare" sunt aceleasi, doar ca
le detine si MJ dar si altii, si deci daca exemplarul de la MInisterul
Justitiei este public ar trebui automat considerat la fel si exemplarul
aflat la alte institutii publice...

Radu MItitean
CCN

eurocultura wrote:

> Datele mentionate de dl. Valentin Grigore se gasesc la grefa judecatoriei,
> unde
> a fost înregistrata/înscrisa organizatia în Registrul asociatiilor si
> fundatiilor.
>
> Întru-cât activitatea judecatoriilor, adica sentintele judecatoresti, sunt
> publice,
> informatiile ca:  "  statutul, lista cu membrii fondatori, lista nominala a
> membrilor
> Consiliului de Conducere, lista cu membrii organizatiei..." sunt publice si
> ori
> [...]

href="http://us.ard.yahoo.com/SIG=12h4p3579/M=362329.6886306.7839369.3040540/D=groups/S=1705239633:TM/Y=YAHOO/EXP=1124758888/A=2894321/R=0/SIG=11dvsfulr/*http://youthnoise.com/page.php?page_id=1992
">Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!</a>.</font>