In a message dated 28.08.2005 07:28:49 Pacific Daylight Time, [EMAIL PROTECTED] writes:

Subj:[romania_eu_list] Re: cati voteaza ?/Pentru dl Popescu
Date:28.08.2005 07:28:49 Pacific Daylight Time
From:[EMAIL PROTECTED]
Reply-to:romania_eu_list@yahoogroups.com
To:romania_eu_list@yahoogroups.com
Sent from the Internet

> Nu stiu de ce insistati in a poza a fi de dreapta cand
dumneavoastra sunteti de stanga, nu cunsc de ce vreti sa pareti altul
decat suntei si va este rusine sa afirmati ca practic sustineti
tandemul Geoana-Iliescu-Nastase.
============

Asta nu-i tandem :-)
Qui s-excuse s'acuse.
De aceea va las dumneavoastra onoarea de a ma demasca, daca puteti si
de a va apara organizatia pe care o conduceti;

   Ce face omul cu mana lui ......v-ati demascat singur , nu cred ca este nevoie de altcineva, doar  ca sa va da un branci.

1. Ca vicepresedinte al Consiliului Romano-American si apoi ca membru
al Biroului Director al CMR ati fost condus de un om al PSD-ului? Si
daca da, care sunt actiunile pro-PSD ale acestuia?

    Totul a devenit mai limpede in timpul ultimelor alegeri cand ati cerut diasporei sa nu se prezinte la vot apel care s-a mulat perfect pe legislatia noua care ne limita posibiltatile de prezentare la urne. Ati lucrat in tandem perfect dle Popescu.

2. Daca CMR a dus o politica pro-PSD de ce ati continuat sa activati
intr-o organizatie psd-ista fara sa luati atitudine?

   Cand totul a devenit elocvent, din decenta sper, ati parasit singur corabia.

3. "CMR a fost grupul de propaganda a PSD-ului si o oficina de facut
afaceri cu Romania prin PSD", dupa cum afirma dl. Gane?

     Sa raspunda domnul Gane.

4. Daca a facut propaganda pentru PSD sau orice alt partid politic,
puteti da un singur exemplu, puteti indica un singur act oficial sau
actiune in acest sens, cu execeptia incurajarii PPCD-ului basarabean
in lupta pentru apararea drepturilor la identitate a romanilor de
dincolo de Prut?

Va amintit? pe atunci discutam faptul ca prin restrictionarea posibilitatii de vot, PSD-ul si -asigurat castig de cauza, inpreuna am facut demersuri pentru ridicarea restrictionarii, iar atunci cand s-a ajuns la balotaj si s-a conturat cel da al 2-lea tur de scrutin, cand devenise evident pentru Nastase riscul de a pierde ati refuzat sa semnati alaturi de noi acea petitie nevinovata prin care indemnam electoratul roman sa-si exercite dreptul de a alege
Cand devenise evident ca orice vot in plus era un vot inpotriva lui Nastase, nu numai ca nu ati semnat acel petec de hartie , dar ne-ati si invinuit ca ne amestecam in politica inpotriva Statutlui CMR, acuzatie falsa.
Si uite asa...........v-ati descoperitsingur.

5. Daca a afacut afaceri si a incurajat afacerile PSD, sau ale
oricarui partid, firma sau organizatie politica, puteti sa dati
exemple?

   Nu v-am invinuit de asa ceva.

6. Care au fost grupurile parlamentare cu care s-au intalnit oficial
membrii CAR si apoi CMR afara de PNTCD si PNL? Si care au fost
motivele intalnirilor (doar ati participat la amandoua)?

   Drumul spre iad a fost pavat cu intentii bune.

7. Cand ati participat la intalnirile de la Cotroceni cu presedintele
Iliescu, sau alte intalniri cu oficialitati ale administratiei
romane, ati facut-o pentru a incuraja politica PSD sau pentru actiuni
care promovau interesele romanilor de pretutindeni?

   Nu am participat la Cotroceni la vre-o intlanire cu Iliescu, iar pe timpul lui Constantinescu la inaugurare, la Parlament , i-am intors spatele lui Iliescu.
    Apropos, va amintit de intalnirea cu Nastase cand nu am vrut sa dau mana cu el?

Iata domnule Popa, ca aveti ocazia sa raspundeti punctual, nu la
acuzatii, ci la intrebari care pot arunca o lumina asupra CMR-ului
incriminat de unii si pe care l-ati reprezentat si il reprezentati.
Poate in acest fel veti reusi sa cooptati si alti sustinatori
ai "politicii" CMR.

   Diabolic intors din condei. Din acuzat deveniti acuzator si-mi cereti practic sa va apar eu, in plus imi sugerati ca raspunzand la intrebari , nu fac decat spal imaginea CMR murdarita de dvs, practic imi cereti sa va apr eu.
   Domnule Popescu ce scoli inalte aveti ,cine va pregatit?
   Ma ingrijoreaza insistenta cu care incercati sa folsiti diversiunea, este dureros ca un om ca dvs nu poate pricepe ca cei 14 ani de inchisoare imi da o experienta pe care dvs nu o puteti intelege niciodata si-mi creiaza simturi in plus, domnule , mirositi de la distanta!

Eu nu o fac deoarece nu mai sunt persoana oficiala, iar ca individ nu
ma intereseaza toate aberatiile si insinuarile bolnave ale unor
oameni care cauta tapi ispasitori si samanta de scandal.

Cine este comod si nu doreste sa citeasca istoria CMR aflata la
adresa: http://groups.yahoo.com/group/consiliu_roman/ n-are decat sa
creada ce vrea.

Mircea Popescu