Sent: Tuesday, August 30, 2005 10:57 AM
Subject: Re: [romania_eu_list] BBC:'Olli Rehn cere menþinerea ritmului reformelor'

Stimata doamna,

Va multumesc.
Si sunt cu totul de acord cu mentiunea pe care o faceti.
Din pacate mai exista inca o minoritate (decat subsemnatul), la fel de agresiva,
si care ne intoxica cu tot soiul de: "ce am visat azi noapte" despre studiile geologice,
sau despre ecologie, in conditiile in care meseria de baza a domniilor lor este "datul din gura".

As fi cea mai fericita persoana daca despre ecologie ne-ar vorbi un licentiat in ecologie,
eventual cu ceva lucrari la activ, iar despre carote geologice un geolog care a facut macar un foraj la viata lui !

In privinta politichiei, imi manifest public, de 16 ani, aversiunea viscerala fata de PSD si voi continua sa o fac
pana la disparitia acestui partid sau a mea. :)
Idem pentru cei care publica ACUM reprosuri ale unor persone din UE in conditiile in care este foarte clar
cine si cum a negociat conditiile aderarii !
Nastase si amicii au negociat (de exemplu) cateva hectare de canepa pentru toata Romania in conditiile in care
in Romania se cultiva mai multa canepa decat in tot UE-ul !
A sustine acum ca UE distruge taranimea si satul romanesc este culmea parsiveniei.

Sent: Tuesday, August 30, 2005 8:16 AM

D-le Dicu-Sava Cristian,

Discursul agresiv este seducator pentru ca da impresia de forta, dar am rugamintea de a va tempera tonul. Dupa cum probabil ati observat deja, majoritatea membrilor listei sunt persoane pentru care nu este nevoie sa exgerati pentru a intelege ce doriti sa spuneti.

Andreia Moraru
Tg.-Mures

Dvd region free All regions dvd player Conservative politics
Organizational politics American government and politics