Sent: Sunday, August 28, 2005 7:04 PM
Subject: Re: [romania_eu_list] propunere de parteneriat

:))))))))))))

Eu am senzatia ca dincolo de fereastra mea este o "lume nebuna, nebuna".
O asociatie cu 9.500 de membre inregistrate, propune altor onegeuri sa participe la activitatile ei internationale.
In plus le ofera folosirea sediului.

Apoi, sa avem pardon, ori asociatia asta a monopolizat toate activitatile internationale posibile de 9.500 de membre nu fac fata,
ori cele 9.500 de membre sunt pe hartie si este vorba de "one man show"  !

Ar mai fi o varianta. Cineva doreste sa bage cat mai multe onegeuri sub aceiasi "umbrela" din cu totul alte motive decat cele
prezentate.

Avand in vedere ca este vorba de a doua invitatie, inteleg ca stimatii onegisti au dat buzna dupa prima invitatie. :)))

Sent: Saturday, August 27, 2005 7:39 PM
Subject: [romania_eu_list] propunere de parteneriat

ASOCIATIA FEMEILOR DIN ROMANIA ,( A.F.R.) propune  ong-urilor  din Bucuresti sau celor din provincie care doresc reprezentare in capitala, un parteneriat pe principiul ,, Impreuna spre succes''

Tuturor celor interesati le propunem  participarea in cadrul diferitelor proiecte internationale pe care A.F.R. le  deruleaza ca si coordonator sau partener.
Informatii  despre proiecte se gasesc si in lista administrata de A.F.R.
[EMAIL PROTECTED] ( abonare gratuita )

Va invitam deasemeni sa participati  la diferite evenimente internationale in delegatia A.F.R.

Si nu in ultimul rind , va oferim posibilitatea de folosire a sediului nostru central din Bucuresti .

 Organizatiile interesate trebuie sa trimita o prezentare a activitatii lor, informatii despre statut
si experienta in desfasurarea de proiecte .

  Se pot  primi  mai multe detalii despre aceasta colaborare printr-o scrisoare de intentie trimisa
pe e-mail [EMAIL PROTECTED] sau prin fax 021-3159859