Din nefericire asa este peste tot in tara. Schimbarea
pe care ne-o doream si in care unii mai credeati nu a
mai avut loc. Singura mare schimbare a fost doar cea
de denumire ca obiceiurile au ramas aceleasi sau, mai
rau, sau radicalizat.
--- Andrew Adam <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Cateva lucruri despre deputatul Cezar Preda - lider
> PD Buzau. Pentru cetatenii buzoieni interesati
>

> Stimata inginer Chivu Casandra,
>
>             Va rog sa nu mai dati replica la
> materialele mele care circula pe forumurile de
> discutii care constituie munca mea in interesul
> comunitatii buzoiene si al cetatenilor acesteia.
>
> Spre deoasebire de dvs. care v-ati rugat de PD sa va
> ofere un alt loc de munca, prin transfer- la
> Bucuresti, eu nu am indraznit sa le cer acestora
> acest lucru, desi, prin activitatea mea, le-am
> favorizat acestora accesul la putere la nivel local,
> [...]

Yahoo! Messenger - NEW crystal clear PC to PC calling worldwide with voicemail
http://uk.messenger.yahoo.com

Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!
http://us.click.yahoo.com/VpgUKB/pzNLAA/cUmLAA/RR.olB/TM