From: cris tina
Sent: Friday, September 16, 2005 8:58 AM
Subject: [romania_eu_list] informatie-dl Bouleanu

Stimate domnule Bouleanu...

Ati inteles gresit intentia mea. Pe mine ma interesa
cam cat m-ar costa sa deshid un astfel de salon (
materiale, sediu, salarii, etc ).

Asta e tot ce vreau sa aflu. Nu am intetia de a face
un anunt public pentru a da spaga. Stiu ca se practica
asa ceva, insa pe mine ma interesa doar sa stiu la ce
suma ara ajunge la inceput aceasta investitie.

In final, as vrea sa spun ca sunt convinsa ca n-ati
vazut un caz real de spaga mai mare de 5 milioane de
euro cum am vazut eu.

O zi buna!