Stimate domnule Dicvu,
Deoarece numele meu este pomenit in polemica dumneavoastra cu doamna Livescu,
ma simt obligat sa fac urmatoarea precizare.
Sunt autorul apelului trimis in ziua de 24 Septembrie pe romania_eu list si am plecat de la gandul ca pe langa discutiile interminabile in care multi ne pierdem , trebuie facut ceva.
Nicu Popa nu este site ci numai adresa, adresa mea postala, regret ca nu sunt cunoscut si de catre dumneavoastra, sunt insa destul de cunoscut in cercul larg al prietenilor mei.
Nu am studii superioare, am insa o diploma de onoare conferita de Centrul Universitar Gherla, in urma absolvirii a 14 ani de Facultate (Aiud ,Gherla, Jilava, Pitesti, Dej )
Apelul cu pricina l-am facut din considerente umane si romanesti, socotind ca a intinde o mana de ajutor aproapelui este o obligatie, este romanul cazut in sant pe langa care nu pot trece fara a ma opri.
Motivatia a fost atat de mare incat orice amanre nu se mai justifica cu nimic si intarzierea acelui apel din lipsa unui cont bancar inpiedeca rspunsul multora , mai ales ca la mijloc sunt zilele de Sambata si Duminica, cand oamenii au mai mult timp disponibil, timp sa se gandeasca si la altii.
Maine ,sper sa pot pune pe site acel numar de cont Bancar, cat despre cum si unde vor fi folositi banii (pe care inca nu-i avem ) este o probleme de viitor care se va decide de comun acord cu donatorii.
Aveti dreptate cand spuneti ca multi din cei de pe lista sunt familie , da sunt copii mei sase la numar ,care fiecare dupa puteri doneaza timp de un an suma respectiva.
Nu vad ce ar putea fi  rau in aceasta, eu trebuie sa dau primul exemplu, credeti ca gresesc ?
Sunt convins ca nu veti ramane nepasator la drama poporului nostru si veti gasi o formula de a-i sari intra-ajutor.
V-as ramane recunoscator daca reusiti sa aduceti probe in afirmatia dumneavoastra
cum ca, Consiliu s-a gudurat pe langa PSD, iar acum pe langa PD, astfel de probe ne-ar ajuta si pe noi si pe dumneavoastra.
Cu deosebita consideratie,
Neculai Popa