Exista agentii care inchiriaza garsoniere la pret de 30 de euro.Pe net se poate rezerva online pe un link ,,ce contine in denumire  numele agentiei ADRIAN ACOMODATION,

codruta_nedelcu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Pentru hostelurile din Bucuresti cautati la www.bugpackers.com, sau
www.bugeurope.com, exista unul curatel (nou) langa Gara de Nord.
Un hotel bunicel (cam pe la 45 eur) la www.casavictor.com (sau com,
scuze ca nu pot sa caut chiar eu acum! :)

Codruta

--- In romania_eu_list@yahoogroups.com, radu oana <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Tot cu preturi bune este si Hostel Miorita,
> Str.Lipscani (la intersectie cu Calea Victoriei).
>
> Oana Radu
>
> --- mihaela buculei <[EMAIL PROTECTED]>

> http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/unulasuta.php

> Yahoo! Mail - PC Magazine Editors' Choice 2005
> http://mail.yahoo.com

Yahoo! for Good

Dvd region free All regions dvd player Conservative politics
Organizational politics American government and politics

YAHOO! GROUPS LINKS

Raspunde prin e-mail lui