Tibi, daca tu esti atat de familiar cu programul incat
stii ca n-are nici cap nici coada, si ca este fara
sens, in conditiile in care nu l-ai citit, ce Dumnezeu
sa mai pot sa comentez...

Intr-adevar, este fara sens pentru pensionari, dar
pentru studenti are foarte mult sens.

Astept in continuare o propunere de la tine, care sa
aiba si cap si coada si sa fie mai profesionala ca a
mea.

Cu prietenie,

A.R.

--- Tiberiu Vaida <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Simplu: la ce sa faca propuneri, stimate domn, la un
> program fara cap
> si coada, la un program "fantoma"?Cine are interes
> sa propuna si
> sustina astfel de programe?Sunteti de-a dreptul
> hilar in lipsa
> profesionalism.Lucrul acesta s-a discutat.Pe ce sa
> fie
> oamenii "invidiosi", pe vorbe goale, pe fanfaronada,
> pe "proiecte" fara
> nici o baza reala?
>
> Cititi raspunsul domnului Florin Lung sa vedeti cum
> o persoana ajunsa
> [...]

Fair play? Video games influencing politics. Click and talk back!
http://us.click.yahoo.com/VpgUKB/pzNLAA/cUmLAA/RR.olB/TM